Terms of Service
Tyto všeobecné obchodní podmínky (“Podmínky”) Adam Bůžek se sídlem Václava Řacha 1523, 273 09 Kladno,
IČO: 09823751, e-mail adambuzek00@gmail.com, telefonní číslo 776038840 („My” nebo „Prodávající”)
upravují v souladu s ustanovením § 1751 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších
předpisů („Občanský zákoník“) vzájemná práva a povinnosti Vás, jakožto kupujících, a Nás, jakožto
prodávajících, vzniklá v souvislosti nebo na základě kupní smlouvy („Smlouva“) uzavřené prostřednictvím
E-shopu na webových stránkách www.adambuzek.cz.
Informace o zpracování Vašich osobních údajů jsou obsaženy v Podmínkách zpracování osobních údajů, které
naleznete zde adambuzek.cz
1. Uzavření Smlouvy
1.1. Smlouvu s Námi je možné uzavřít pouze v českém jazyce. Ustanovení těchto Podmínek je nedílnou
součástí Smlouvy.
1.2. Prezentace zboží v internetovém obchodě nepředstavuje právně závaznou nabídku, ale jedná se o
nezávazný internetový informační katalog, který je pouhou výzvou k tomu, abyste zadávali závazné
objednávky. Kliknutím na tlačítko „Objednávka zavazující k platbě“ odesíláte závaznou objednávku na
zboží v nákupním košíku, které nemůže zahrnovat žádnou změnu ani jinou odchylku od prezentovaného
zboží. Potvrzení o přijetí objednávky je vystaveno po odeslání objednávky a nepředstavuje přijetí
smlouvy. Vaši objednávku můžeme buď odmítnout, nebo ji přijmout odesláním e-mailu s potvrzením
objednávky.
1.3. K tomu, abychom mohli Smlouvu uzavřít, je třeba, abyste na E-shopu vytvořili návrh Objednávky.
V tomto návrhu musí být uvedeny následující údaje:
a) Informace o nakupovaném Zboží (na E-shopu označujete Zboží, o jehož nákup máte zájem,
tlačítkem „Přidat do košíku“);
b) Informace o Ceně, Ceně za dopravu, způsobu platby Celkové ceny a požadovaném způsobu
doručení Zboží; tyto informace budou zadány v rámci tvorby návrhu Objednávky v rámci
uživatelského prostředí E-shopu, přičemž informace o Ceně, Ceně za dopravu a Celkové ceně
budou uvedeny automaticky na základě Vámi zvolného Zboží a způsobu jeho doručení;
c) Své identifikační a kontaktní údaje sloužící k tomu, abychom mohli doručit Zboží, zejména tedy
jméno, příjmení, doručovací adresu, telefonní číslo a e-mailovou adresu;
d) V případě Smlouvy, na základě které Vám budeme Zboží dodávat pravidelně a opakovaně, též
informaci, jak dlouho Vám budeme Zboží dodávat.
1.4. V průběhu tvorby návrhu Objednávky může až do doby jejího vytvoření údaje měnit a kontrolovat. Po
provedení kontroly prostřednictvím stisku tlačítka „Objednávka zavazující k platbě“ Objednávku
vytvoříte. Před stiskem tlačítka musíte ale ještě potvrdit Vaše seznámení se a souhlas s těmito
Podmínkami, v opačném případě nebude možné Objednávku vytvořit. K potvrzení a souhlasu slouží
zatrhávací políčko. Po stisku tlačítka „Objednávka zavazující k platbě“ budou všechny vyplněné
informace odeslány přímo Nám.
1.5. Vaši Objednávku Vám v co nejkratší době poté, kdy Nám bude doručena, potvrdíme zprávou odeslanou
na Vaši e-mailovou adresu zadanou v Objednávce. Součástí potvrzení bude shrnutí Objednávky a tyto
Podmínky. Potvrzením Objednávky z naší strany dochází k uzavření Smlouvy mezi Námi a Vámi.
Podmínky ve znění účinném ke dni Objednávky tvoří nedílnou součást Smlouvy.
1.6. Mohou nastat i případy, kdy Vám nebudeme moci Objednávku potvrdit. Jedná se zejména o situace, kdy
Zboží není dostupné nebo případy, kdy objednáte větší počet kusů Zboží, než kolik je z naší strany
umožněno. Informaci o maximálním počtu Zboží Vám však vždy v rámci E-shopu předem poskytneme a
neměla by pro Vás být tedy překvapivá. V případě, že nastane jakýkoli důvod, pro který nemůžeme
Objednávku potvrdit, budeme Vás kontaktovat a zašleme Vám nabídku na uzavření Smlouvy
v pozměněné podobě oproti Objednávce. Smlouva je v takovém případě uzavřena ve chvíli, kdy Naši
nabídku potvrdíte.
1.7. V případě, že v rámci E-shopu nebo v návrhu Objednávky bude uvedena zjevně chybná Cena, nejsme
povinni Vám Zboží za tuto Cenu dodat ani v případě, kdy jste obdrželi potvrzení Objednávky, a tedy
došlo k uzavření Smlouvy. V takové situaci Vás budeme bezodkladně kontaktovat a zašleme Vám nabídku
na uzavření nové Smlouvy v pozměněné podobě oproti Objednávce. Nová Smlouva je v takovém případě
uzavřena ve chvíli, kdy Naši nabídku potvrdíte. V případě, že Naši nabídku nepotvrdíte ani ve lhůtě 3
dnů od jejího odeslání, jsme oprávněni od uzavřené Smlouvy odstoupit. Za zjevnou chybu v Ceně se
považuje například situace, kdy Cena neodpovídá obvyklé ceně u jiných prodejců nebo chybí či přebývá
cifra.
1.8. V případě, kdy dojde k uzavření Smlouvy, Vám vzniká závazek k zaplacení Celkové ceny.
1.9. V případě, že máte zřízen Uživatelský účet, můžete učinit Objednávku jeho prostřednictvím. I v takovém
případě máte ale povinnost zkontrolovat správnost, pravdivost a úplnost předvyplněných údajů. Způsob
tvorby Objednávky je však totožný, jako v případě kupujícího bez Uživatelského účtu, výhodou však je,
že není třeba opakovaně vyplňovat Vaše identifikační údaje.
1.10. V některých případech umožňujeme na nákup Zboží využít slevu. Pro poskytnutí slevy je třeba, abyste
v rámci návrhu Objednávky vyplnili údaje o této slevě do předem určeného pole. Pokud tak učiníte,
bude Vám Zboží poskytnuto se slevou.
2. UŽIVATELSKÝ ÚČET
2.1. Na základě Vaší registrace v rámci E-shopu můžete přistupovat do svého Uživatelského účtu.
2.2. Při registraci Uživatelského účtu je Vaše povinnost uvést správně a pravdivě všechny zadávané údaje a
v případě změny je aktualizovat.
2.3. Přístup k Uživatelskému účtu je zabezpečen uživatelským jménem a heslem. Ohledně těchto
přístupových je Vaší povinností zachovávat mlčenlivost a nikomu tyto údaje neposkytovat. V případě, že
dojde k jejich zneužití, neneseme za to žádnou odpovědnost.
2.4. Uživatelský účet je osobní, a nejste tedy oprávněni umožnit jeho využívání třetím osobám.
2.5. Váš Uživatelský účet můžeme zrušit, a to zejména v případě, když jej více, než 3 roky nevyužíváte, či v
případě, kdy porušíte své povinnosti dle Smlouvy.
2.6. Uživatelský účet nemusí být dostupný nepřetržitě, a to zejména s ohledem na nutnou údržbu
hardwarového a softwarového vybavení.
3. Právo na odstoupení od smlouvy
3.1. Máte právo odstoupit od smlouvy do 14 dnů bez uvedení důvodu.
3.2. Lhůta pro odstoupení uplyne po 14 dnech ode dne, kdy zboží fyzicky převezmete Vy sami nebo Vámi
uvedená jiná osoba kromě přepravce.
3.3. Chcete-li uplatnit právo na odstoupení od smlouvy, musíte nás o svém rozhodnutí odstoupit od této
smlouvy informovat jednoznačným prohlášením (např. dopisem zaslaným e-mailem).
3.4. Pro dodržení lhůty pro odstoupení postačuje, když nám své sdělení o uplatnění práva na odstoupení od
smlouvy odešlete před uplynutím lhůty pro odstoupení.
Následky odstoupení
3.5. Jestliže od této smlouvy odstoupíte, vrátíme Vám zaplacenou částku za zboží, které jsme od Vás obdrželi, a
to bez zbytečného prodlení a v každém případě nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy obdržíme informaci o
Vašem rozhodnutí odstoupit od této smlouvy. Pokud se s Vámi výslovně nedohodneme jinak, provedeme
vrácení těchto prostředků stejnou platební metodou, kterou jste použili pro původní transakci; v každém
případě Vám v důsledku tohoto vrácení nebudou účtovány žádné poplatky. Vrácení částky můžeme pozdržet,
dokud neobdržíme zpět zboží, nebo dokud nedodáte doklad o tom, že jste zboží zpět odeslali, podle toho, co
nastane dřív.
3.6. Zboží jste povinni zaslat zpět nebo jej předat nám, případně společnosti Zásilkovna bez zbytečného
odkladu a v každém případě nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy nám sdělíte, že od této smlouvy odstupujete.
Lhůta je dodržena, pokud zboží odešlete zpět před uplynutím lhůty 14 dnů.
3.7. Náklady spojené s vrácením zboží hradíme my prostřednictvím Zásilkovny.
3.8. Odpovídáte pouze za jakékoli snížení hodnoty zboží, ke kterému dojde v důsledku jiné manipulace s ním,
než jaká je nezbytná s ohledem na jeho povahu, vlastnosti a funkci.
Vzorový formulář pro odstoupení
Tento formulář vyplňte a vraťte, pouze pokud si přejete od smlouvy odstoupit, a to na adresu:,
e-mail: adambuzek00@gmail.com
Tímto oznamuji/oznamujeme*, že odstupuji/odstupujeme* od své smlouvy:
o koupi následujícího zboží*:
o poskytnutí následující služby*:
objednaného*/přijaté* dne:
Jméno spotřebitele (spotřebitelů):
Adresa spotřebitele (spotřebitelů):
Podpis spotřebitele (spotřebitelů) (pouze pokud je tento formulář předáván v tištěné podobě):
Datum
________________________________
* Nehodící se škrtněte.
4. Vyloučení/zánik práva na odstoupení od smlouvy:
4.1. Podle § 1837 českého občanského zákoníku je právo na odstoupení vyloučeno zejména u smluv o dodávce
zboží, které (a) bylo upraveno podle přání spotřebitele nebo pouze pro jeho osobu nebo (b) které podléhá
rychlé zkáze nebo (c) bylo dodáno v uzavřeném obalu, po dodání bylo z obalu vyňato a z hygienických důvodů
jej není možné vrátit.
5. Doprava
5.1. Dodání je v zásadě platné pouze v České republice. Obecně platí, že zasílání zajišťuje společnost
Zásilkovna. Zboží je vydáváno v množství běžném pro domácnost a pouze koncovým spotřebitelům.
6. Záruka
6.1. Pokud má dodané zboží zjevné materiálové nebo výrobní vady, včetně poškození vzniklého při přepravě,
podejte nám stížnost ohledně takového poškození buď přímo u nás, nebo prostřednictvím zaměstnance
příslušné doručovací služby, který zboží doručuje, a to ihned po prohlídce zboží po jeho převzetí. Nároky z vad
dodaného zboží (reklamace) se uplatňují u nás jakožto prodávajícího s využitím následujících kontaktů:,
e-mail: adambuzek00@gmail.com
6.2. Zaručujeme Vám, že zboží je v okamžiku, kdy je Vám doručeno, bez vad. Zaručujeme Vám zejména, že v
okamžiku, kdy zboží převezmete:
a) má zboží vlastnosti, na kterých se strany dohodly, nebo (pokud dohody dosaženo nebylo) vlastnosti,
které my nebo výrobce popisujeme nebo které očekáváte s ohledem na povahu zboží a na příslušnou
reklamu;
b) zboží lze použít pro účely, které uvádíme, nebo pro účely, ke kterým je zboží takového druhu obvykle
používáno;
c) zboží je poskytováno v odpovídajícím množství, velikosti nebo hmotnosti;
d) zboží odpovídá zákonným požadavkům.
6.3. Jestliže jsou závady zboží zjištěny do šesti měsíců od okamžiku, kdy jej obdržíte, má se za to, že zboží bylo
vadné už v okamžiku, kdy Vám bylo doručeno.
6.4. Není-li stanoveno jinak, můžete vadné zboží reklamovat pro vady, které se vyskytnou do 24 měsíců od
převzetí. To neplatí pro:
a) vady u věci prodávané se slevou, jde-li o vadu, pro kterou byla nižší cena ujednána;
b) běžné opotřebení;
c) u použité věci vady odpovídající míře běžného užívání nebo opotřebení, kterou věc měla v okamžiku,
kdy jste zboží převzali; nebo
d) případy vyloučené vzhledem k povaze zboží.
6.5. Vady spotřebního zboží (kosmetika, drogistické zboží apod.) můžete uplatnit do dvaceti čtyř (24) měsíců
od převzetí. Pokud je však na zboží uvedeno datum spotřeby, je záruční doba zkrácená a končí k datu
uvedenému na obalu. Berete na vědomí, že pokud spolu se svou objednávkou obdržíte jakékoli dárky,
nemůžete reklamovat jejich vady.
6.6. Nemůžete uplatnit nárok z důvodu nesprávného plnění, jestliže jste o vadě věděli před přijetím zboží nebo
jestliže jste vadu způsobili sami.
6.7. Pokud je vada zjištěna u zlevněného/použitého zboží, se může uplatnit spíše přiměřená sleva než nárok
na výměnu.
6.8. Jestliže vadné plnění představuje podstatné porušení smlouvy, můžete:
a) požadovat odstranění vady doručením nového zboží bez vady nebo chybějící části;
b) požadovat odstranění vady opravou;
c) získat přiměřenou slevu z kupní ceny; nebo
d) odstoupit od smlouvy.
6.9. Při oznámení konkrétní vady jste povinni nás informovat o tom, kterou z výše uvedených možností jste
zvolili, a to buď ihned nebo bez zbytečného odkladu. Pokud si žádnou z výše zmíněných možností nezvolíte,
uplatní se práva vyplývající z nepodstatného porušení – viz níže.
6.10. Vedle případů, kdy nejsme schopni dodat nové zboží bez vad, vyměnit jeho součást nebo zboží opravit,
máte jako spotřebitel nárok na přiměřenou slevu také, pokud nezjednáme nápravu v přiměřené době nebo
pokud by Vám zjednání nápravy působilo značné obtíže.
6.11. Je-li vadné plnění nepodstatným porušením, máte právo požadovat odstranění vady nebo přiměřenou
slevu z kupní ceny.
6.12. Jestliže vadu včas neodstraníme nebo ji odstranit odmítneme, můžete uplatnit nárok na přiměřenou
slevu z kupní ceny nebo odstoupit od smlouvy; takto zvolenou možnost je pak možné změnit pouze s naším
souhlasem.
6.13. Nárok na odstranění vady dodáním nové věci nebo výměnou její součásti můžete uplatnit i v případech,
kdy je možné vadu odstranit, ale zboží není možné používat vzhledem k opakovanému výskytu vady po opravě
nebo k velkému počtu vad. V takových případech smíte a můžete od smlouvy odstoupit.
6.14. Nárok na odstranění vady dodáním nové věci nebo výměnou její součásti můžete uplatnit i v případech,
kdy je možné vadu odstranit, ale zboží není možné používat vzhledem k opakovanému výskytu vady po opravě
nebo k velkému počtu vad. V takových případech smíte a můžete od smlouvy odstoupit.
6.15. Jestliže vadu neoznámíte bez zbytečného odkladu poté, co jste ji při včasné prohlídce a vynaložení
dostatečné péče zjistit mohli, soud vám práva z vadného nepřizná. Totéž platí i pro skrytou vadu, která nebyla
oznámena bez zbytečného odkladu poté, co jste vadu při dostatečné péči zjistit mohli, nejpozději však do dvou
let od okamžiku, kdy vám bylo zboží odevzdáno.
6.16. Máte-li nárok na odstranění vady, máte též nárok na náhradu nákladů účelně vynaložených při uplatnění
tohoto práva. Toto právo je vůči nám třeba uplatnit ve lhůtě jednoho měsíce po uplynutí lhůty pro vytknutí
vady.
6.17. Poskytnutím záruky na jakost se zavazujeme, že příslušné zboží bude způsobilé pro obvyklé účely nebo si
zachová obvyklé vlastnosti.
6.18. Záruční doba běží ode dne, kdy vám je zboží odevzdáno. Jestliže vám zboží bylo podle smlouvy zasláno,
běží záruční doba ode dne dojití zboží na určené místo.
7. Platba a cena
7.1. Cena je vždy uvedena v rámci E-shopu, v návrhu Objednávky a samozřejmě ve Smlouvě. V případě rozporu
mezi Cenou uvedenou u Zboží v rámci E-shopu a Cenou uvedenou v návrhu Objednávky se uplatní Cena
uvedená v návrhu Objednávky, která bude vždy totožná s cenou ve Smlouvě. V rámci návrhu Objednávky je též
uvedena Cena za dopravu, případně podmínky, kdy je doprava zdarma.
7.2. Celková cena je uvedena včetně DPH včetně veškerých poplatků stanovených zákonem.
8. Platební metody
8.1. GoPay
Vaše platba bude během chvíle připsána na náš účet díky jednoduché a bezpečné platební bráně GoPay. Tímto
způsobem zaplatíte platební kartou nebo rychlým on-line bankovním převodem. Poskytovatelem platební brány
GoPay je společnost GOPAY s.r.o., Planá 67, 370 01 Planá, IČO: 26046768.
8.2. Platba kreditní kartou
Platíte okamžitě v průběhu objednávky zadáním údajů své kreditní karty. Po odeslání bude z Vaší kreditní karty
stržena skutečná fakturovaná částka po odečtení případných slev, kuponů apod. V případě zboží upraveného
podle přání zákazníka nebo pouze pro jeho osobu bude skutečná fakturovaná částka po odečtení případných
slev, kuponů apod., stržena z Vaší kreditní karty ihned.
8.3. Platba dobírkou
Platíte kurýrovi částku uvedenou na faktuře při doručení a převzetí zásilky. V případě zrušení smlouvy se
vrácení peněz provádí bankovním převodem. K tomu potřebujeme informace o Vašem bankovním účtu.
Vyhrazujeme si právo vystavit dárkový poukaz v hodnotě vráceného zboží, pokud nebudou po opakovaných
připomenutích zadány žádné informace o bankovním účtu.
8.4 Faktura bude vystavena v elektronické podobě po uhrazení Celkové ceny a bude zaslána na Vaši e-mailovou
adresu. Faktura bude též fyzicky přiložena ke Zboží a dostupná v Uživatelském účtu.
8.5. Vlastnické právo ke Zboží na Vás přechází až poté, co zaplatíte Celkovou cenu a Zboží převezmete.
V případě platby bankovním převodem je Celková cena zaplacena připsáním na Náš účet, v ostatních případech
je zaplacena v okamžik provedení platby.
9. Doručení zboží, přechod nebezpečí škody na věci
9.1. Zboží Vám bude doručeno způsobem dle Vaší volby, přičemž můžete vybírat z následujících možností:
a) Osobní odběr na Naší provozovně uvedené v seznamu provozoven;
b) Osobní odběr na výdejních místech společnosti Zásilkovna,;
c) Doručení prostřednictvím dopravních společnosti Zásilkovna;
Zboží je možné doručit pouze v rámci České republiky.
9.2. Doba doručení Zboží vždy závisí na jeho dostupnosti a na zvoleném způsobu doručení a platby.
Předpokládaná doba doručení Zboží Vám bude sdělena v potvrzení Objednávky. Doba uvedená na E-shopu je
pouze orientační a může se lišit od skutečné doby dodání. V případě osobního odběru na provozovně Vás vždy
o možnosti vyzvednutí Zboží budeme informovat prostřednictvím e-mailu.
9.3. Po převzetí Zboží od dopravce je Vaše povinnost zkontrolovat neporušenost obalu Zboží a v případě
jakýchkoli závad tuto skutečnost neprodleně oznámit dopravci a Nám. V případě, že došlo k závadě na obalu,
která svědčí o neoprávněné manipulaci a vstupu do zásilky, není Vaší povinností Zboží od dopravce převzít.
9.4. V případě, kdy porušíte svoji povinnost převzít Zboží, s výjimkou případů dle odst. 8.3, nemá to za následek
porušení Naší povinnosti Vám Zboží doručit. Zároveň to, že Zboží nepřevezmete, není odstoupení od Smlouvy
mezi Námi a Vámi. Nám ale v takovém případě vzniká právo od Smlouvy odstoupit z důvodu Vašeho
podstatného porušení Smlouvy. Pokud se rozhodneme tohoto práva využít, je odstoupení účinné v den, kdy
Vám toto odstoupení doručíme. Odstoupení od Smlouvy nemá vliv na nárok na uhrazení Ceny za dopravu,
případně na nárok na náhradu škody, pokud vznikla.
9.5. Pokud je z důvodů vzniklých na Vaší straně Zboží doručováno opakovaně nebo jiným způsobem, než bylo
ve Smlouvě dohodnuto, je Vaší povinností nahradit Nám náklady s tímto opakovaným doručením spojené.
Platební údaje pro zaplacení těchto nákladů Vám zašleme na Vaši e-mailovou adresu uvedenou ve Smlouvě a
jsou splatné 14 dnů od doručení e-mailu.
9.6. Nebezpeční škody na Zboží na Vás přechází v okamžiku, kdy ho převezmete. V případě, kdy Zboží
nepřevezmete, s výjimkou případů odst. 8.3, na Vás nebezpečí škody na Zboží přechází v okamžiku, kdy jste
měli možnost ho převzít, ale z důvodů na Vaší straně k převzetí nedošlo. Přechod nebezpečí škody na Zboží
pro Vás znamená, že od tohoto okamžiku nesete veškeré důsledky spojené se ztrátou, zničením, poškozením či
jakýmkoli znehodnocením Zboží.
9.7. V případě, že Zboží nebylo v E-shopu uvedeno jako skladem a byla uvedena orientační doba dostupnosti
Vás budeme vždy informovat v případě:
a) mimořádného výpadku výroby Zboží, přičemž Vám vždy sdělíme novou očekávanou dobu
dostupnosti nebo informace o tom, že nebude možné Zboží dodat;
b) prodlení s dodáním Zboží od Našeho dodavatele, přičemž Vám vždy sdělíme novou
očekávanou dobu dodání.
9.8. V případě, že nebudeme schopni Vám Zboží dodat ani do 30 dnů od uplynutí doby doručení Zboží uvedené
v potvrzení Objednávky, a to z jakéhokoli důvodu, jsme My i Vy oprávněni od Smlouvy odstoupit.
10. Práva z vadného plnění
10.1. Zaručujeme, že v době přechodu nebezpečí škody na Zboží podle odst. 8.6, je Zboží bez vad, zejména pak,
že:
a) má vlastnosti, které jsme si s Vámi dohodnuli, a pokud nebyly výslovně dohodnuty, pak
takové, které jsme u popisu Zboží uvedli, případně takové, které lze s ohledem na
povahu Zboží očekávat;
b) je vhodné pro účely, které jsme uvedli nebo pro účely, které jsou pro Zboží tohoto typu
obvyklé;
c) odpovídá jakosti nebo provedení dohodnutého vzorku, pakliže byla jakost nebo provedení
stanovena podle vzorku;
d) je v odpovídajícím množství a hmotnosti;
e) splňuje požadavky na něj kladené právními předpisy;
f) není zatíženo právy třetích stran.
10.2. Práva a povinnosti ohledně práv z vadného plnění se řídí příslušnými obecně závaznými právními předpisy
(zejména ustanoveními § 1914 až 1925, § 2099 až 2117 a § 2161 až 2174 Občanského zákoníku a zákonem č.
634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů).
10.3. V případě, že bude mít Zboží vadu, můžete Nám takovou vadu oznámit a uplatnit práva z vadného plnění
(tedy Zboží reklamovat) zasláním e-mailu či dopisu na Naše adresy uvedené u Našich identifikačních údajů. Pro
reklamaci můžete využít také vzorový formulář. V uplatnění práva z vadného plnění je třeba zvolit, jak chcete
vadu vyřešit, přičemž tuto volbu nemůžete následně bez Našeho souhlasu změnit. Reklamaci vyřídíme
v souladu s Vámi uplatněným právem z vadného plnění. V případě, že si nezvolíte řešení vady, máte práva
uvedená v čl. 9.2 i v situacích, kdy vadné plnění bylo podstatným porušením Smlouvy.
10.4. Je-li vadné plnění podstatným porušením Smlouvy, máte následující práva:
a) na odstranění vady dodáním nového Zboží bez vady, nebo dodáním chybějící části Zboží;
b) na odstranění vady opravou Zboží;
c) na přiměřenou slevu z Ceny;
d) na odstoupení od Smlouvy.
V případě, že zvolíte vyřešení dle bodů a) nebo b) a My vadu takto neodstraníme v přiměřené lhůtě, kterou
jsme uvedli, nebo Vám sdělíme, že tímto způsobem vadu neodstraníme vůbec, máte práva dle bodů c) a d), i
když jste je v rámci reklamace původně nepožadovali. Zároveň pokud si zvolíte odstranění vady opravou Zboží
a My zjistíme, že je vada neopravitelná, oznámíme Vám to a můžete si zvolit jiný způsob odstranění vady.
10.5. Je-li vadné plnění nepodstatným porušením Smlouvy, máte následující práva:
a) na odstranění vady dodáním nového Zboží bez vady, nebo dodáním chybějící části Zboží;
b) na odstranění vady opravou Zboží;
c) na přiměřenou slevu z Ceny.
Pokud však vadu neodstraníme včas nebo odmítneme vadu odstranit, vzniká Vám právo od Smlouvy odstoupit.
Odstoupit můžete také v případě, kdy nemůžete Zboží řádně užívat pro opakovaný výskyt vad po opravě Zboží
nebo při větším počtu vad Zboží.
10.6. V případě podstatného i nepodstatného porušení nemůžete odstoupit od Smlouvy, ani požadovat dodání
nové věci, pokud nemůžete vrátit Zboží ve stavu, v jakém jste ho obdrželi. To ale neplatí v následujících
případech:
a) došlo-li ke změně stavu Zboží v důsledku prohlídky za účelem zjištění vady;
b) bylo-li Zboží použito ještě před objevením vady;
c) nebyla-li nemožnost vrácení Zboží v nezměněném stavu způsobena Vaším jednáním anebo
Vaším opomenutím,
d) došlo-li z Vaší strany před objevením vady k prodeji, spotřebování nebo pozměnění Zboží při
obvyklém použití; pokud k tomu však došlo jen částečně, je Vaší povinností tu část Zboží,
kterou vrátit lze a v takovém případě Vám nebude vrácena část Cen odpovídající Vašemu
prospěchu z užití části Zboží.
10.7. Do 3 dnů od obdržení reklamace Vám na e-mailovou adresu potvrdíme, že jsme reklamaci obdrželi, kdy
jsme ji obdrželi a předpokládanou dobu trvání vyřízení reklamace. Reklamaci vyřídíme bez zbytečného odkladu,
nejpozději však do 30 dnů od jejího obdržení. Lhůta může být po naší vzájemné dohodě prodloužena. Pokud
lhůta marně uplyne, můžete odstoupit od Smlouvy.
10.8. O vyřízení reklamace Vás budeme informovat e-mailem. Pokud je reklamace oprávněná, náleží Vám
náhrada účelně vynaložených nákladů. Tyto náklady jste povinni prokázat, např. účtenkami či potvrzeními o
ceně za dopravu. V případě, že došlo k odstranění vady dodáním nového Zboží, je Vaší povinností Nám
původní Zboží vrátit, náklady na toto vrácení však hradíme My.
10.9. V případě, že jste podnikateli, je Vaší povinností oznámit a vytknout vadu bez zbytečného odkladu poté, co
jste ji mohli zjistit, nejpozději však do tří dnů od převzetí Zboží.
10.10. V případě, že jste spotřebitel, máte právo uplatit práva z vadného plnění u vady, která se vyskytne u
spotřebního Zboží ve lhůtě 24 měsíců od převzetí Zboží.
10.11. Ustanovení ohledně práva z vad se nepoužijí v případě:
a) Zboží, které je prodávané za nižší Cenu, na vadu, pro kterou byla nižší Cena ujednána;
b) opotřebení Zboží způsobeného jeho obvyklým užíváním;
c) použitého Zboží na vadu odpovídající míře používání nebo opotřebení, kterou Zboží mělo,
když jste jej převzali;
d) kdy to vyplývá z povahy Zboží.
11. Mimosoudní řešení sporů
11.1. Své stížnosti můžete adresovat příslušným orgánům veřejné správy, které jsou pověřeny ochranou
spotřebitelů, například České obchodní inspekci. Můžete také využít postupy mimosoudního řešení sporů
České obchodní inspekce, které jsou popsány na https://www.coi.cz/informace-o-adr/, nebo online platformy
pro alternativní řešení sporů nabízené Evropskou komisí na jedné z online platforem, které jsou dostupné skrze
následující odkaz http://ec.europa.eu/consumers/odr/
12. Vyloučení odpovědnosti za odkazy třetích osob
12.1. Na našich stránkách se mohou objevit odkazy, které vedou na další internetové stránky. Pro tyto odkazy
platí, že nemáme žádný vliv na styl a obsah odkazovaných stránek. Tímto se tedy výslovně distancujeme od
veškerého obsahu na všech odkazovaných stránkách jiných osob a nepřijímáme tento obsah za vlastní.
13. Práva k fotografiím
13.1. Veškerá práva k fotografiím patří nám. Jejich užití bez výslovného předchozího souhlasu není dovoleno.
V Kladně dne 24.9. 2022